Přeskočit na hlavní obsah

Catrice || Dekorativní kosmetika

Catrice
Cenově dostupná, kvalitní kosmetika, která není testována na zvířatech. Přijde mi, že tato značka za posledních pár let neuvěřitelně "vyrostla". Oproti jiným značkám, mají poměrně malou škálu odstínu, což může být pro někoho mínus. Na druhou stranu v moderním světě, kde už existují kapky na zesvětlení nebo ztmavení make upu, je podle mě zbytečné mít 20 odstínů. Když si to vezmu podle sebe, musela jsem doma mít alespoň 2 odstíny make upu, protože v létě jsem potřebovala o 1 - 2 odstíny tmavší, kvůli opálení. Takhle si člověk pořídí ty kapky a může si kdykoliv "vyrobit" vlastní odstín ze svého aktuálního make upu nebo korektoru. Ale zpět k tématu, Catrice. Chci vám ukázat produkty, které jsem objevila já a někoho tím možná inspirovat, aby vyzkoušel něco nového.


Podklad HD Active Performance 
S touto bází pod make up jsem moc spokojená. Jemná textura, která se dobře roztírá, nechává pleť krásně jemnou a hydratovanou. Navíc obsahuje SPF 30, což bude fajn na léto, jako ochrana  před sluníčkem. Dále musím říct, že je za krásnou cenu, která se pohybuje kolem 140 Kč (oproti ostatním značkám). Koupila jsem ho, protože mě zaujala ta nízká cena a jsem nadšená. 👍


Tekutý korektor Camouflage - odstín 005 Light natural
Tento ikonický korektor jsem koupila na doporučení blogerek na Instagramu. A je opravdu bomba! Pokud hledáte korektor, který dobře zakryje kruhy pod očima, tak je to právě tento. Je krémový, dobře se roztírá a pěkně kryje. Navíc nezalézá do vrásek pod očima. Doporučuji.


Make-up HD Liquid Coverage - odstín 010 Light beige
Jestli hledáte make up, který je lehký, jemný a dobře kryje, tak je to tenhle. Sice je o dost řidší, než ty, které jsem měla doteď, ale o to líp se nanáší houbičkou. Co se týče výdrže, tak mi make upy obecně dobře drží (mám suchou pleť). Taky je dobré líčení zafixovat fixačním sprejem. A na konec opět super cena, která je kolem 200 Kč. 


Pudr All Matt Plus - odstín 010 Transparent
Pudr jsem si koupila na zkoušku, protože je čas zkusit i jiné značky (už asi 5 let používám klasiku od Rimmelu Stay Matt). Zatím jsem ho zkoušela jenom párkrát a vyhovuje mi. 


Paleta očních stínů Modern Matt - 010 THE MUST-HAVE MATTS
Co se týče této paletky, pigmentace tmavých stínů je super, ale ty světlé nic moc. Jelikož, tohle jsou moje oblíbené barvy, takže výběr paletky byl jasný a dá se používat na každodenní líčení.


Třpytivé oční stíny Spectra Light - odstín 020 The Last Unicorn
Tohle bylo pro mě celkem zklamání. Ačkoliv to na fotce není vidět, tak stíny jsou ve skutečnosti holografické, takže krajní bílá hází odlesky do modra, což se mi na oku nelíbí (sestře to naopak vyhovuje). Růžový odstín opět skoro žádná pigmentace, takže pro mě je použitelný jenom jeden stín, a to je ten uprostřed, protože ten hází odlesk do růžova. Paletku jsem objednávala přes internet, takže jsem očekávala stíny, co byly na fotce. No nevadí. Myslím, že na léto to až tak špatné nebude. 


Fixační sprej na make-up Prime And Fine 
O tomto fixačním spreji můžu napsat jenom samou chválu. Má super rozprašovač a jemnou vůni, což je velká výhoda (oproti 183 DAYS by Trend it up, který je hodně parfémovaný a při aplikaci se míníte udusit).

A co vy a tato značka? Je ještě něco, co byste mi doporučili vyzkoušet? Napiště mi 👇

Komentáře

whatafancyworld píše…
Značku Catrice zbožňujem, podľa mňa ponúkajú za skvelé ceny skvelé produkty :)
What A Fancy World

Populární příspěvky z tohoto blogu

Spotřebováno za červenec část 2 || Spotřebováno

Ahojky, tak teď si dáme druhou část spotřebováno, a to konkrétně TĚLO A VLASY. Krém na tělo Quelques notes d ' amour z Yves Rocher. Je inspirován parfémem stejného názvu, takže není divu, že je tak moc parfémovaný, ale abych byla upřímná... na mě až moc. Ve své konzistenci není vůbec špatný, obsahuje mandlový olej, takže pokožka je po něm hebká. Ale já dávám přednost jiným krémům z Yves např. s vůní bambuckého másla. Ten miluju!  Sprchové gely, oba byly fajn, ale trošku mi vadily ty třpytky u toho z Oriflame (měla jsem je všude 😀). A ten z Yves úplně božsky voněl. Vzoreček antistresového sprchového gelu od Dermacol. Tento má tak luxusní vůni, že už mám koupené plné balení. Jednoznačně doporučuji! Sprchový gel na intimní hygienu od Chilly intima. Nevím, co k tomu dodat. Snad jenom pozor na nenápadný nápis "Fresh formula"... To totiž znamená, že obsahuje mentol, takže máte doslova vítr tam dole. 😂😂😂😂 Jako každý měsíc, tady máme můj milovaný Re

Mark. festivalové líčení || Dekorativní kosmetika

Ahojky Dneska mám pro vás recenzi na produkty, které jsem vyhrála v soutěži u Zuzky . Jsem neskutečně šťastná, že jsem je vyhrála, a že je můžu taky všechny vyzkoušet. Balíček obsahoval festivalovou limitovanou edici značky Mark. od Avonu. Všechny produkty už jsem vyzkoušela a teď vám je  představím.  Lak na nehty Mystical Fantasies . Tento duhový lak s gelovým efektem jsem dostala ve dvou barvách, růžový (Pixie Dance) a modrý (Ride a Pegasus). S lakem se dobře pracuje, rychle usychá a vypadá opravdu luxusně (hlavně na sluníčku má krásné duhové odlesky). Odkaz na e-shop  zde . Rozjasňující kapky Flashlight FX illuminating drops. Tekutý rozjasňovač jsem vyzkoušela poprvé, až doteď jsem používala jenom pudrové. Dostala jsem je ve třech odstínech: Stage glow, Flickering lights  a Get lit.  Kdybych měla sestavit žebříček oblíbenosti, tak by to bylo asi takto. Mi nejvíce sedí Stage glow, protože má odstín do růžova a mi přijde takový jemný, navíc jsem světlý typ pleti... No

Spotřebováno za červenec část 1 || Spotřebováno

Ahojky mám pro vás další spotřebováno, tentokrát za červenec. A protože toho bylo docela dost, tak jsem se rozhodla, že to rozdělím na 2 části: obličej a tělo.  Teď si dámě část 1 - OBLIČEJ. Jemný odličovač očí a make-upu od Nivea. Byl celkem fajn, neštípal v očích a dobře odlíčil klasický make-up, ale s voděodolnou řasenkou měl trošku problém. Sama bych si ho znovu určitě nekoupila, podle mě je zbytečně drahý...  Pleťová okurková enzymatická maska od Ziaja. Měla by být chladivá, ale mně spíš přišlo, že mě ze začátku na obličeji štípala (po chvilce to přestalo). Pěkně voněla, ale nějaký zázrak jsem na pleti neviděla. Znovu už asi taky nekoupím, protože mám doma od stejné značky plné balení enzymatického peelingu z kozí řady (a na tu nedám dopustit). Maska Hydro Booster od Isana (Rossmann). Tahle maska byla super, krásně mi pleť zklidnila a zhydratovala. Za ty peníze to fakt stojí, určitě si ji znovu pořídím. Tahle půlka masky mi vyšla na 2 použití.    Hydrata