Přeskočit na hlavní obsah

AliExpress || Ostatní

Ahojte!

Dneska jsem se rozhodla, že vám ukážu co si na Ali objednávám já. O této možnosti nakupování jsem se dozvěděla od kamarádky Gabky, před cca 5 lety. Za tu dobu, mám doručeno určitě víc jak 100 kusů zboží. Kdysi jsem objednávala hlavně šaty na léto, kabelky a obaly na mobil. Teď se můj "wish list" celkem dost změnil a objednávám hlavně kosmetické příslušenství, příslušenství na nehtovou modeláž a jako tenkrát i obaly a ochranné skla na mobil (ne jenom sobě 😃).

Pořadač na kosmetiku (cena cca 100 Kč). Už jsem viděla u více blogerek a moc se mi líbil. Bála jsem se, jestli nepřijde rozbitý nebo jinak poškozený. A došel dobře zabalený v bublinkách a krabici, takže naprosto v pořádku. Jsem z něj nadšená, ale asi budu potřebovat větší 😃



Štětce na stíny a make up (cena cca 120 Kč). Tyhle štětce jsem hodně využívala, ale jsou docela tuhé a oční stíny se mi s nimi špatně nanáší. Každopádně za tu cenu nejsou všechny úplně špatné.


Štětec na na make up (cena cca 30 Kč). Tento štětec jsem hodně využívala na make up, ale od doby co mám houbičku mi doma leží. Byl super, ale teda to čištění... To nehceš 😃



Rybí štětec na kontury (cena cca 25 Kč). Stylový štětec, dobrý na konturovaní obličeje. Moc ho nepoužívám, momentálně mám lepší.


Houbička na make up (cena cca 15 Kč). Tak toto je naprostý propadák. Kromě toho, že je velká asi 5 cm, tak ten materiál je otřesný. Po namočení se vůbec nezvětší, je furt stejně tvrdá a smrdí! Takže poletí do koše... 

Čistící srdíčko na štětce (cena cca 20 Kč). Toto byla dobrá koupě, štětce se snadněji čistí.


Čistící štětec na obličej (cena cca 100 Kč). Čistící strojek je na 2 baterie, má celkem 5 nástavců. Upřímně já používám jenom ten jeden (co je nasazený), zbylé jsou podle mě k ničemu. Ale ten kartáček používám s čistícím gelem asi 1x týdně.


Třpytivé tekuté stíny (cena cca 40 Kč). Tak sice jsem chtěla objednat linky, ze kterých se nakonec vyklubaly stíny, které jsou nepoužitelné. Protože mají dost slabou pigmentaci a hodně záleží na odrazu světla. No nevadí, v létě by to nemuselo být tak zlé. 


Třpytivé zlaté linky (cena cca 20 Kč). Tyhle mají takový zajímavý štěteček na nanášení, takže opět žádná sláva.



 Transparentní sypký pudr (cena cca 50 Kč). Obyčejný transparentní pudr, dobře matuje.


Umělé řasy (cena cca 30 Kč). Moje první zkušenost s umělými řasy a jelikož jsem si ještě nekoupila lepidlo na ně, tak jsem je zatím nezkoušela. 


Přídavné světlo na mobil (cena cca 80 Kč). Tak toto je naprostá bomba. Koupil mi ho manžel a  je nabíjecí (přes USB). Má 3 stupně svítivosti. Dá se koupit i u nás, ale podstatně dráž.



Stativ na mobil + dálkový ovladač (cena cca 70 Kč). Stativ má ohebné nohy, takže se dá přizpůsobit na jakýkoliv terén a dálkový ovladač je super pomůcka (pokud se vám třepou ruce 😃😃)


Kosmetická čelenka (cena cca 25 Kč). Skvělý každodenní pomocník, ať už při líčení, nebo odličování. Koupila jsem i mamce a ségře 😃😃



Jsem zvědavá co vy objednáváte na zahraničních e-shopech? Napište mi.

Komentáře

Petra píše…
Ten štětec ve tvaru ryby je naprosto dokonalý! :)
Já těmto e-shopům vůbec neholduji, jednou mi tam kamarádka objednávala náplně do instaxu. :D
Tereza's journal

Populární příspěvky z tohoto blogu

Spotřebováno za červenec část 2 || Spotřebováno

Ahojky, tak teď si dáme druhou část spotřebováno, a to konkrétně TĚLO A VLASY. Krém na tělo Quelques notes d ' amour z Yves Rocher. Je inspirován parfémem stejného názvu, takže není divu, že je tak moc parfémovaný, ale abych byla upřímná... na mě až moc. Ve své konzistenci není vůbec špatný, obsahuje mandlový olej, takže pokožka je po něm hebká. Ale já dávám přednost jiným krémům z Yves např. s vůní bambuckého másla. Ten miluju!  Sprchové gely, oba byly fajn, ale trošku mi vadily ty třpytky u toho z Oriflame (měla jsem je všude 😀). A ten z Yves úplně božsky voněl. Vzoreček antistresového sprchového gelu od Dermacol. Tento má tak luxusní vůni, že už mám koupené plné balení. Jednoznačně doporučuji! Sprchový gel na intimní hygienu od Chilly intima. Nevím, co k tomu dodat. Snad jenom pozor na nenápadný nápis "Fresh formula"... To totiž znamená, že obsahuje mentol, takže máte doslova vítr tam dole. 😂😂😂😂 Jako každý měsíc, tady máme můj milovaný Re

Mark. festivalové líčení || Dekorativní kosmetika

Ahojky Dneska mám pro vás recenzi na produkty, které jsem vyhrála v soutěži u Zuzky . Jsem neskutečně šťastná, že jsem je vyhrála, a že je můžu taky všechny vyzkoušet. Balíček obsahoval festivalovou limitovanou edici značky Mark. od Avonu. Všechny produkty už jsem vyzkoušela a teď vám je  představím.  Lak na nehty Mystical Fantasies . Tento duhový lak s gelovým efektem jsem dostala ve dvou barvách, růžový (Pixie Dance) a modrý (Ride a Pegasus). S lakem se dobře pracuje, rychle usychá a vypadá opravdu luxusně (hlavně na sluníčku má krásné duhové odlesky). Odkaz na e-shop  zde . Rozjasňující kapky Flashlight FX illuminating drops. Tekutý rozjasňovač jsem vyzkoušela poprvé, až doteď jsem používala jenom pudrové. Dostala jsem je ve třech odstínech: Stage glow, Flickering lights  a Get lit.  Kdybych měla sestavit žebříček oblíbenosti, tak by to bylo asi takto. Mi nejvíce sedí Stage glow, protože má odstín do růžova a mi přijde takový jemný, navíc jsem světlý typ pleti... No

Spotřebováno za červenec část 1 || Spotřebováno

Ahojky mám pro vás další spotřebováno, tentokrát za červenec. A protože toho bylo docela dost, tak jsem se rozhodla, že to rozdělím na 2 části: obličej a tělo.  Teď si dámě část 1 - OBLIČEJ. Jemný odličovač očí a make-upu od Nivea. Byl celkem fajn, neštípal v očích a dobře odlíčil klasický make-up, ale s voděodolnou řasenkou měl trošku problém. Sama bych si ho znovu určitě nekoupila, podle mě je zbytečně drahý...  Pleťová okurková enzymatická maska od Ziaja. Měla by být chladivá, ale mně spíš přišlo, že mě ze začátku na obličeji štípala (po chvilce to přestalo). Pěkně voněla, ale nějaký zázrak jsem na pleti neviděla. Znovu už asi taky nekoupím, protože mám doma od stejné značky plné balení enzymatického peelingu z kozí řady (a na tu nedám dopustit). Maska Hydro Booster od Isana (Rossmann). Tahle maska byla super, krásně mi pleť zklidnila a zhydratovala. Za ty peníze to fakt stojí, určitě si ji znovu pořídím. Tahle půlka masky mi vyšla na 2 použití.    Hydrata