Přeskočit na hlavní obsah

Mark. festivalové líčení || Dekorativní kosmetika

Ahojky
Dneska mám pro vás recenzi na produkty, které jsem vyhrála v soutěži u Zuzky. Jsem neskutečně šťastná, že jsem je vyhrála, a že je můžu taky všechny vyzkoušet. Balíček obsahoval festivalovou limitovanou edici značky Mark. od Avonu. Všechny produkty už jsem vyzkoušela a teď vám je  představím. 

Lak na nehty Mystical Fantasies. Tento duhový lak s gelovým efektem jsem dostala ve dvou barvách, růžový (Pixie Dance) a modrý (Ride a Pegasus). S lakem se dobře pracuje, rychle usychá a vypadá opravdu luxusně (hlavně na sluníčku má krásné duhové odlesky). Odkaz na e-shop zde.

Rozjasňující kapky Flashlight FX illuminating drops. Tekutý rozjasňovač jsem vyzkoušela poprvé, až doteď jsem používala jenom pudrové. Dostala jsem je ve třech odstínech: Stage glow, Flickering lights  a Get lit.  Kdybych měla sestavit žebříček oblíbenosti, tak by to bylo asi takto. Mi nejvíce sedí Stage glow, protože má odstín do růžova a mi přijde takový jemný, navíc jsem světlý typ pleti... No a prostě je to moje barva. Jako další bych vybrala Flickering lights, i když modré odstíny na na pleti moc nemusím, tak taky je takový jemný. A jako poslední volím odstín Get lit, protože je  do bronzova a na mě opravdu hodně tmavý a sytý. Možná kdybych byla opálenější, nebo pro tmavší typ pleti. Všechny tři po zaschnutí pěkně drží, nedrolí se a nepraskají. Na závěr bych jenom chtěl říct, že je s tím mnohem víc práce, než s pudrovými rozjasňovači, ale jsem ráda, že jsem si je mohla vyzkoušet. Odkaz zde.

Řasenka Big and Magical. Řasenky jsem dostala opět dvě a v barevných odstínech. Modrou (Electric Blu) a růžovou (Sunset Magenta). Barevné řasenky jsem zkoušela poprvé. A můj dojem? Jelikož já mám svoje řasy docela tmavé, tak ani jedna řasenka na nich moc nevynikla, což je škoda. Myslím, že na světlých řasách by ten barevný dojem byl určitě lepší. A kartáček mi vyhovoval. Dám vám na konec článku ukázku líčení, kde mám tu řasenku a uvidíte sami. Odkaz zde.
Gelové tužky na oči a tekuté černé linky. Ty gelové tužky na oči jsem dostala ve třech barvách: stříbrnou (Silver Shimmer), fialovou (Plumful) a tyrkysovou (Tropic Teal). Všechny odstíny jsou nádherné a dobře se s nimi pracuje. Jediné co mi vadí je, že se mi pořád otevírají (to víčko na nich moc nedrží), jinakou jsou supr. Nejvíce budu určitě využívat tu stříbrnou, protože já se normálně moc nelíčím a tahle barva není moc křiklavá. Co se týče tekuté černé linky, tak je na principu fixu. Má velice zajímavý hrot, protože je na jeho konci malá kulička, což jsem asi ještě u linek neviděla. Ale já si linky moc nemaluju, protože jsem na to dost nešikovná, ale s touhle se mi to povedlo na první pokus. Odkazy na tužky zde a na linky zde

Razítkovací pero Spotlight. A jako poslední jsem v balíčku měla tyto dvě roztomilé razítka. Sice si nedovedu představit, že bych si je dala na obličej při běžném líčení, ale na festival, proč ne! Odkaz zde.

Já ještě jednou moc děkuji Zuzce a Avonu, za zaslání balíčku. Všechny produkty jsou skvělé! Už se moc těším, až vyrazím na nějaký fesťák, nebo na dovolenou. 😊😊 

Tady máte ukázku líčení.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Spotřebováno za červenec část 2 || Spotřebováno

Ahojky, tak teď si dáme druhou část spotřebováno, a to konkrétně TĚLO A VLASY. Krém na tělo Quelques notes d ' amour z Yves Rocher. Je inspirován parfémem stejného názvu, takže není divu, že je tak moc parfémovaný, ale abych byla upřímná... na mě až moc. Ve své konzistenci není vůbec špatný, obsahuje mandlový olej, takže pokožka je po něm hebká. Ale já dávám přednost jiným krémům z Yves např. s vůní bambuckého másla. Ten miluju!  Sprchové gely, oba byly fajn, ale trošku mi vadily ty třpytky u toho z Oriflame (měla jsem je všude 😀). A ten z Yves úplně božsky voněl. Vzoreček antistresového sprchového gelu od Dermacol. Tento má tak luxusní vůni, že už mám koupené plné balení. Jednoznačně doporučuji! Sprchový gel na intimní hygienu od Chilly intima. Nevím, co k tomu dodat. Snad jenom pozor na nenápadný nápis "Fresh formula"... To totiž znamená, že obsahuje mentol, takže máte doslova vítr tam dole. 😂😂😂😂 Jako každý měsíc, tady máme můj milovaný Re

Spotřebováno za červenec část 1 || Spotřebováno

Ahojky mám pro vás další spotřebováno, tentokrát za červenec. A protože toho bylo docela dost, tak jsem se rozhodla, že to rozdělím na 2 části: obličej a tělo.  Teď si dámě část 1 - OBLIČEJ. Jemný odličovač očí a make-upu od Nivea. Byl celkem fajn, neštípal v očích a dobře odlíčil klasický make-up, ale s voděodolnou řasenkou měl trošku problém. Sama bych si ho znovu určitě nekoupila, podle mě je zbytečně drahý...  Pleťová okurková enzymatická maska od Ziaja. Měla by být chladivá, ale mně spíš přišlo, že mě ze začátku na obličeji štípala (po chvilce to přestalo). Pěkně voněla, ale nějaký zázrak jsem na pleti neviděla. Znovu už asi taky nekoupím, protože mám doma od stejné značky plné balení enzymatického peelingu z kozí řady (a na tu nedám dopustit). Maska Hydro Booster od Isana (Rossmann). Tahle maska byla super, krásně mi pleť zklidnila a zhydratovala. Za ty peníze to fakt stojí, určitě si ji znovu pořídím. Tahle půlka masky mi vyšla na 2 použití.    Hydrata

Spotřebováno za srpen || Spotřebováno

Ahojky, Dneska mám pro vás spotřebováno za měsíc srpen. Spotřebovala jsem hodně pleťové kosmetiky, takže se mi doma krátí zásoby, a to je dobře.  Ziaja antistresová pleťová maska se žlutým jílem. Tahle maska byla naprostá pecka a krásně voněla. Pleť jsem po ní měla jemnou, hydratovanou a odpočinutou. Balení jsem měla na 2 použití, a to jsem nemusela vůbec šetřit. Rozhodně doporučuji a já si jí zase někdy určitě koupím.  Ziaja přírodní olivový krém. Je vhodný na velmi suchou a dehydratovanou pleť. Nebyl špatný, ale jak už jsem vám o něm tady psala, tak byl hodně mastný. Proto jsem ho používala hlavně přes zimu a nejlépe jako noční krém. Vůně nebyla nijak nepříjemná a měla jsem po něm super hydratovanou pleť, takže za mě splnil všechno, co měl. Poměr cena-výkon pecka! Ale znovu už ho prozatím nemám v plánu koupit (chci vyzkoušet i jiné značky 😉). Dvoufázový odličovač s chrpou Pur Bleuet. Za mě jeden z nejlepších odličovačů, který jsem doposud vyzkoušela. Hravě si por