Přeskočit na hlavní obsah

Spotřebováno za červen || Spotřebováno


Ahojky
Už dlouho tady nebylo žádné "spotřebováno", tak to teď napravím. Bude to krátké, protože skoro všechny produkty už ode mně znáte. 😉😉

Péče o pleť:
Tady jsem spotřebovala několik vzorečků a hlavně moje milované tonikum od Ziaja.

Dermacol Hyaluron Therapy 3D remodelační noční krém. Byl senzační, krémová konzistence se dobře roztírala a celkově moc pěkně vyživila obličej. Vzoreček jsem měla asi na 4 použití. A do budoucna určitě zvážím koupi plného balení.

Neutrogena Hydro Boost je hydratační pleťový gel. Z této řady mám čistící gel na obličej a jsem nadmíru spokojená. I ten krém (pleťový gel) mi vyhovoval, navíc na léto měl ideální strukturu. Nemastil a rychle se vstřebával. Vzoreček mi stačil asi na 3 namazání. 

Vichy Slow age night cream. Tento krém mi připadal jako med, a to jak barvou, tak i konzistencí. Dokonce možná trošku i vůní. Moc mi neseděl. Na obličeji nebyl až tak špatný, ale žádný zázrak to taky nebyl. Určitě bych si velké množství nepořídila. 

Jako poslední z péče o pleť bych zmínila Pleťové tonikum pro suchou až citlivou pleť od značky Ziaja. Neobsahuje alkohol, takže neštípe a nevysušuje. Obsahuje extrakt z měsíčku lékařského, provitamín B5 a panthenol. Mně opravdu sedí a navíc stojí pár korun. 
Péče o tělo:
Jak na to tak koukám, tak tady jsem spotřebovala jenom produkty značky Yves Rocher. Tuto značku mám moc ráda, takže mám doma spoustu jejich kosmetiky. 

Sprchový gel Kouzelné lesní plody. Tento gel byl v zimní kolekci. Moc pěkně voněl, nevysušoval a dobře pěnil (obecně jako všechny sprchové gely YR). 

Tělový peeling s cukrem s vůní kokosu. Tohle byl můj první cukrový peeling a musím uznat, že jsem se do něj zamilovala. Koupila jsem ho v doprodeji... (naštěstí se dá sehnat ještě v Outletu) Každopádně, byl skvělý. Po jeho použití byla pokožka nádherně hydratovaná, jako namazaná olejem (což pro mě, jakožto sušenku, je něco skvělého). Dokonce jsem ho i koupila sestře ke svátku a také si ho nemůže vynachválit. Prostě takový malý zázrak pro pokožku.  

Hydratační krém na ruce s Bioarnikou. Ten už ode mě určitě taky znáte. O tomto krému totiž tvrdím, že je nejlepší hydratační krém na ruce, který jsem zatím vyzkoušela. A za tím si stojím i nadále. Sice mi nějak zvlášť nevoní, ale ten výsledek už po prvním namazání za to stojí. Nejvíce ho používám v zimě, a dokonce mi ho občas krade i manžel. Samozřejmě, že už mám další v zásobě. 😃😃
Péče o vlasy:
Tak tady to bude velmi rychlé, protože je to jenom jeden produkt, který se u mě objevuje každý měsíc. A to je Regenerační šampón na vlasy od Yves Rocher. Nedám na něj dopustit, takže ho tady asi uvidíte vždycky. 

Poslední spotřebovaný produkt je tato deo kulička od značky Oriflame. Jejich kuličky používám už delší dobu a jsou to jediné kuličky, které používám. Krásně voní a nenechávají stopy na oblečení. I když vím, že obsahuje hliníkové soli a já jsem proti tomu, tak jsem zatím ještě neobjevila kuličku, která by se této vyrovnala.

* Pokud máte tip na nějakou kuličku, která nezanechává stopy na oblečení, dlouho vydrží a neobsahuje hliníkové soli, tak mi prosím dejte vědět. Ráda jí vyzkouším. Děkuji  *

Tak to je ode mně dneska všechno. Užívejte léta a mějte krásný den.💗

PS: Máte některé z těchto produktů doma? A jak jste s nimi (ne)spokojené? Napište mi dolů do komentářů. Děkuji.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Spotřebováno za červenec část 2 || Spotřebováno

Ahojky, tak teď si dáme druhou část spotřebováno, a to konkrétně TĚLO A VLASY. Krém na tělo Quelques notes d ' amour z Yves Rocher. Je inspirován parfémem stejného názvu, takže není divu, že je tak moc parfémovaný, ale abych byla upřímná... na mě až moc. Ve své konzistenci není vůbec špatný, obsahuje mandlový olej, takže pokožka je po něm hebká. Ale já dávám přednost jiným krémům z Yves např. s vůní bambuckého másla. Ten miluju!  Sprchové gely, oba byly fajn, ale trošku mi vadily ty třpytky u toho z Oriflame (měla jsem je všude 😀). A ten z Yves úplně božsky voněl. Vzoreček antistresového sprchového gelu od Dermacol. Tento má tak luxusní vůni, že už mám koupené plné balení. Jednoznačně doporučuji! Sprchový gel na intimní hygienu od Chilly intima. Nevím, co k tomu dodat. Snad jenom pozor na nenápadný nápis "Fresh formula"... To totiž znamená, že obsahuje mentol, takže máte doslova vítr tam dole. 😂😂😂😂 Jako každý měsíc, tady máme můj milovaný Re

Spotřebováno za červenec část 1 || Spotřebováno

Ahojky mám pro vás další spotřebováno, tentokrát za červenec. A protože toho bylo docela dost, tak jsem se rozhodla, že to rozdělím na 2 části: obličej a tělo.  Teď si dámě část 1 - OBLIČEJ. Jemný odličovač očí a make-upu od Nivea. Byl celkem fajn, neštípal v očích a dobře odlíčil klasický make-up, ale s voděodolnou řasenkou měl trošku problém. Sama bych si ho znovu určitě nekoupila, podle mě je zbytečně drahý...  Pleťová okurková enzymatická maska od Ziaja. Měla by být chladivá, ale mně spíš přišlo, že mě ze začátku na obličeji štípala (po chvilce to přestalo). Pěkně voněla, ale nějaký zázrak jsem na pleti neviděla. Znovu už asi taky nekoupím, protože mám doma od stejné značky plné balení enzymatického peelingu z kozí řady (a na tu nedám dopustit). Maska Hydro Booster od Isana (Rossmann). Tahle maska byla super, krásně mi pleť zklidnila a zhydratovala. Za ty peníze to fakt stojí, určitě si ji znovu pořídím. Tahle půlka masky mi vyšla na 2 použití.    Hydrata

Spotřebováno za srpen || Spotřebováno

Ahojky, Dneska mám pro vás spotřebováno za měsíc srpen. Spotřebovala jsem hodně pleťové kosmetiky, takže se mi doma krátí zásoby, a to je dobře.  Ziaja antistresová pleťová maska se žlutým jílem. Tahle maska byla naprostá pecka a krásně voněla. Pleť jsem po ní měla jemnou, hydratovanou a odpočinutou. Balení jsem měla na 2 použití, a to jsem nemusela vůbec šetřit. Rozhodně doporučuji a já si jí zase někdy určitě koupím.  Ziaja přírodní olivový krém. Je vhodný na velmi suchou a dehydratovanou pleť. Nebyl špatný, ale jak už jsem vám o něm tady psala, tak byl hodně mastný. Proto jsem ho používala hlavně přes zimu a nejlépe jako noční krém. Vůně nebyla nijak nepříjemná a měla jsem po něm super hydratovanou pleť, takže za mě splnil všechno, co měl. Poměr cena-výkon pecka! Ale znovu už ho prozatím nemám v plánu koupit (chci vyzkoušet i jiné značky 😉). Dvoufázový odličovač s chrpou Pur Bleuet. Za mě jeden z nejlepších odličovačů, který jsem doposud vyzkoušela. Hravě si por