Přeskočit na hlavní obsah

Spotřebováno za červenec část 1 || Spotřebováno

Ahojky
mám pro vás další spotřebováno, tentokrát za červenec. A protože toho bylo docela dost, tak jsem se rozhodla, že to rozdělím na 2 části: obličej a tělo. 
Teď si dámě část 1 - OBLIČEJ.

Jemný odličovač očí a make-upu od Nivea. Byl celkem fajn, neštípal v očích a dobře odlíčil klasický make-up, ale s voděodolnou řasenkou měl trošku problém. Sama bych si ho znovu určitě nekoupila, podle mě je zbytečně drahý... 

Pleťová okurková enzymatická maska od Ziaja. Měla by být chladivá, ale mně spíš přišlo, že mě ze začátku na obličeji štípala (po chvilce to přestalo). Pěkně voněla, ale nějaký zázrak jsem na pleti neviděla. Znovu už asi taky nekoupím, protože mám doma od stejné značky plné balení enzymatického peelingu z kozí řady (a na tu nedám dopustit).

Maska Hydro Booster od Isana (Rossmann). Tahle maska byla super, krásně mi pleť zklidnila a zhydratovala. Za ty peníze to fakt stojí, určitě si ji znovu pořídím. Tahle půlka masky mi vyšla na 2 použití. 
 

Hydratační denní krém Aqua Beauty z Dermacol. Tenhle krém byl hodně našlehaný, na mě možná až moc hutný (na léto). Jinak na něj nemůžu říct nic špatného, dobře hydratoval a nebyl moc parfémovaný. Celkem mi seděl, ale jak říkám, já bych si ho spíš pořídila na podzim/zimu.



Intenzivní omlazující denní krém Collagen + od Dermacol. Tento mi velice vyhovoval, uvažuji o koupi celého balení. Nebyl tak hutný jako krém výše, ale mně dokonale ta konzistence vyhovovala. Příjemná vůně a hlavně ochranný faktor SPF 10, což sice není moc, ale aspoň trošku chrání naší pleť před nebezpečným sluníčkem. 

Podkladová báze Matt Control od Dermacol. Tahle podkladová báze mi nevyhovovala, i když krásně sjednotila pleť a zmatnila ji. Mně prostě neseděla, protože mám suchou pleť a tahle báze ji vysušovala ještě víc. Naopak pro mastnější pleť si myslím, že to bude ideální. Pleť nechává saténově jemnou a zmatněnou. 


Tekutý korektor Insta Glow od Miss Sporty. V první řadě mi vůbec nevyhovoval aplikátor, dále mi přišel až moc řídký, takže slabě kryl. Navíc mi zalézal do vrásek pod očima. Znovu už určitě nekoupím. Ještě bych dodala, že když už "došel", tak jsem ho rozebrala a tam toho ještě bylo...! 

Stíny od Regina. Tyhle stíny mám doma už pěkně dlouho, našla jsem je při větším úklidu v kosmetické taštičce. Byly to jedny z mých prvních stínů, co jsem měla a je na čase dát jim sbohem.😀
 
Pokud máte něco z těchto výrobků doma a také jste je vyzkoušeli, budu velice ráda, když mi do komentářů napíšete svůj názor. 

Mějte krásný den.💗

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Spotřebováno za červenec část 2 || Spotřebováno

Ahojky, tak teď si dáme druhou část spotřebováno, a to konkrétně TĚLO A VLASY. Krém na tělo Quelques notes d ' amour z Yves Rocher. Je inspirován parfémem stejného názvu, takže není divu, že je tak moc parfémovaný, ale abych byla upřímná... na mě až moc. Ve své konzistenci není vůbec špatný, obsahuje mandlový olej, takže pokožka je po něm hebká. Ale já dávám přednost jiným krémům z Yves např. s vůní bambuckého másla. Ten miluju!  Sprchové gely, oba byly fajn, ale trošku mi vadily ty třpytky u toho z Oriflame (měla jsem je všude 😀). A ten z Yves úplně božsky voněl. Vzoreček antistresového sprchového gelu od Dermacol. Tento má tak luxusní vůni, že už mám koupené plné balení. Jednoznačně doporučuji! Sprchový gel na intimní hygienu od Chilly intima. Nevím, co k tomu dodat. Snad jenom pozor na nenápadný nápis "Fresh formula"... To totiž znamená, že obsahuje mentol, takže máte doslova vítr tam dole. 😂😂😂😂 Jako každý měsíc, tady máme můj milovaný Re

Mark. festivalové líčení || Dekorativní kosmetika

Ahojky Dneska mám pro vás recenzi na produkty, které jsem vyhrála v soutěži u Zuzky . Jsem neskutečně šťastná, že jsem je vyhrála, a že je můžu taky všechny vyzkoušet. Balíček obsahoval festivalovou limitovanou edici značky Mark. od Avonu. Všechny produkty už jsem vyzkoušela a teď vám je  představím.  Lak na nehty Mystical Fantasies . Tento duhový lak s gelovým efektem jsem dostala ve dvou barvách, růžový (Pixie Dance) a modrý (Ride a Pegasus). S lakem se dobře pracuje, rychle usychá a vypadá opravdu luxusně (hlavně na sluníčku má krásné duhové odlesky). Odkaz na e-shop  zde . Rozjasňující kapky Flashlight FX illuminating drops. Tekutý rozjasňovač jsem vyzkoušela poprvé, až doteď jsem používala jenom pudrové. Dostala jsem je ve třech odstínech: Stage glow, Flickering lights  a Get lit.  Kdybych měla sestavit žebříček oblíbenosti, tak by to bylo asi takto. Mi nejvíce sedí Stage glow, protože má odstín do růžova a mi přijde takový jemný, navíc jsem světlý typ pleti... No